Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

tisdag 16 augusti 2011

"LIVET HEMMA" by IKEA











IKEA har en hemsida, som heter Livet hemma, där de presenterar sina möbler på ett sätt som vi inte är vana vid. Fina bilder tycker jag och en jättebra inspirationssida! Tack IKEA!

IKEA has a website, called Life at home, where they present their furniture in a way that we are not accustomed to. Great pictures, I think, and a great inspirationsite! Thank you IKEA!




4 kommentarer:

  1. Ikea har börjat visa jätte fina inspirerande bilder och det är kul! Snyggt!

    Ha en sin Tisdag!
    Kram Elina

    SvaraRadera
  2. ja, der er mycke fin inspirasjon.
    jag er så himla førtjust i den store tavlan øver den hvita soffan! men den seljes inte lengre. si til om du vet nånstans man kan kjøpa!

    hilsen Åpent hus
    som forsøker skriva svenska ;) hihi!

    SvaraRadera
  3. jag håller med, de höjer faktiskt de mest enkla ikea-prylar! :)
    /Hanna

    SvaraRadera
  4. Ja, IKEA kan verkligen!

    Jag diggar din svenska, Åpent hus ;-)

    Kram från Blackbird

    SvaraRadera