Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

fredag 23 september 2011

VOICE No. 5


Jag gillar de nya hyllorna från Voice No.5. Hyllorna är uppbygda av moduler, som gör att man enkelt kan skapa och förändra, efter egen smak. Snyggt och enkelt! Inspirationsbilderna är stylade av Lotta Agaton.

I like the new shelves from Voice No.5. The shelves are constructed of modules, which allows you to easily create and modify, to your taste. Nice and easy! Inspiration Artwork by Lotta Agaton.



..............................................................................................................

GRATISBILJETT TILL MINA BLOGGLÄSARE!



Tisdagen den 27 september kl 18.00 har vi modevisning på Charlotte Göteborg!!! Mingel tilltugg och bubbel samt 20% rabatt på alla höstplagg. Alla mina bloggläsare är välkomna att hämta en gratisbiljett i butiken på Drottninggatan 28, Göteborg. Uppge kodordet "blogg" i kassan! Först till kvarn...! 



2 kommentarer:

  1. Underbara fönster högst upp, och mattan där är jätte fin!

    Ha en härlig Fredag!
    Kram Elina

    SvaraRadera
  2. Amazing shelves, very practical, love it.

    SvaraRadera