Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

torsdag 2 maj 2013

PROJECT GODHEMSGATAN - SNEAK PEAK




Bilder Charlotte Ryding via Instagram

Nu är Projekt Godhemsgatan så gott som alvslutat. Vi har renoverat och stylat som galningar hela helgen och i måndags fotades lägenheten av duktiga Helene Smedberg Bernstone. I början av nästa veckan kommer den att läggas ut till försäljning via Alvhem, så håll utkik!!! Ta gärna en sväng in på mitt Instagram också där fler bilder finns.

35 kommentarer:

  1. Såå galet fint! Heja er! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. I am happy to discover this page. Thank you for the time I spent on this especially great reading!! I genuinely enjoyed each part and bookmarked you for new info on your site. Texas Roadhouse Coupons

      Radera
  2. This looks so great - you really did a good job! :-)

    SvaraRadera
  3. Kul att hitta hit (via skönahemt) och nu vet jag vem som bodde i det snygga köket som jag bloggat om... inlägget MY PLACE ;) Jättehärlig blogg du har! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! Du är så välkommen!

      Ha en fin dag!

      CHarlotte

      Radera
  4. Camilla/Stilitiden4 maj 2013 kl. 22:36

    Hej Charlotte!

    Mäklarbilder är ju ofta fina, men denna tog mitt pris. Har sett ditt eget fina kök förut i GP - vurmar för att bevara originaldetaljer, men kul med uppdaterad stil, inte museeum-likt. Köket påminner om det gotländska som vann Elle Interiörs pris för ett par år sedan tycker jag. Snyggt att våga svart på vitt.

    Har sedan bara en månad nu en inredningsblogg, lite retro, tillbakablick, men också ny form. Kul att få inspiration här som är nästan första gången jag tittar in. Ska fortsätta!

    Fortsatt skön kväll!
    Camilla

    http://stilitiden.se/2013/may/behind-the-scenes-50-talet-i-retur.html

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Lägenheten är otroligt fin, vilket superjobb!! Jag undrar var soffbordet kommer ifrån? Det var verkligen jättesnyggt!

    Tack!
    Madeleine

    SvaraRadera
  6. This looks awesome. Congratulations! Charlotte, I would love to get in touch with you - would you please contact me? renate@dreamhomedecorating.com

    SvaraRadera
  7. GUD vad vackert sooffbord!! Vart är det ifrån?

    SvaraRadera
  8. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    SvaraRadera
  9. I really enjoy your web’s topic. Very creative and friendly for users. Definitely bookmark this and follow it everyday.

    SvaraRadera
  10. My incredibly long internet look up has at the end been rewarded with reliable insight to share with my good friends

    SvaraRadera
  11. Please stay us up to date like this. Thanks for sharing.

    SvaraRadera
  12. I have been reading this blog for several months and also I am very happy to get many entries from this blog

    SvaraRadera
  13. i am actually lo a issue new nowadays! Thank you for that. Thank u for sharing, i really like it

    SvaraRadera

  14. I look forward to reading most of your posts.

    SvaraRadera
  15. Good blog and absolutely exceptional.

    SvaraRadera

  16. Thank you for sharing this excellent post.

    SvaraRadera
  17. Your blog provided us with valuable information to work with.

    SvaraRadera
  18. This site seems to inspire me a lot.

    SvaraRadera
  19. Nice article. I hope your blog guide would be helpful for me.

    SvaraRadera
  20. Thank you for providing the information with post.

    SvaraRadera
  21. I blog frequently and I seriously appreciate your information.

    SvaraRadera
  22. Appreciating the persistence you put into your blog and detailed information you provide.

    SvaraRadera